• 28-08-2020, 17:45:55
    #1
    Merhaba,
    Bazen forumda iş vermem gerekiyor. Ufak çaplı wordpress, tasarım, içerik editörü, opencart, seo vs.
    Her neyse bazen ilgili kategorilerde şunu görüyorum.

    Wordpress işleri yapıyorum. Detaylar PM
    Tamam konu tasarımı yok, en azından detaylıca hizmetleri açıklamalı, fiyat ve teslim süresi girmelisiniz.

    Sosyal Medya Yönetimi yaparım. iletişim PM
    Açıklama yok detay yok bari bir numaran olsun. Bir whatsapp numarası var +7 ile başlıyor yurtdışı. trade 1
    Yaptıkları işte oysa çok kritik bir iş. Eğer firmanın sosyal medyasında yanlışlıkla olsa bile yanlış bir durum oluşursa yasal boyutu ağır olacaktır.

    Seo, dijital pazarlama konularını konuşmak dahi istemiyorum.

    Pazarlamasına (konusuna) dikkat etmeyen sizin verdiğiniz işe de özen göstermez.
  • 28-08-2020, 17:47:24
    #2
    yıl olmuş 2020 hala konu tasarımı olmayan varsa yardımcı olabilirim
  • 28-08-2020, 17:49:13
    #3
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl olmuş 2020 hala konu tasarımı olmayan varsa yardımcı olabilirim
    Krizi fırsata çeviren insanlara hep hayran olmuşumdur
  • 28-08-2020, 17:50:00
    #4
    Platin üye
    Hocam size lafım yok lakin ne kadar açıklama olursa olsun r10 da bir tayfa var " PM alabilirmiyim " bu söz asla bitmiyor o yüzden çok ozenmiyor insanlar genelde
  • 28-08-2020, 17:52:29
    #5
    İşimi severek yapıyorum ama gelin görün ki başkasına yapmak isteyince düşünmeden edemiyorum. Kendim yaparken mutlu şekilde yapıyorum ama başkasına yapınca içimde bir tedirginlik oluyor her zaman.
  • 28-08-2020, 17:56:28
    #6
    eaton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl olmuş 2020 hala konu tasarımı olmayan varsa yardımcı olabilirim
    Bence daha önemli olan içerik ve aldığınız geri dönüşlerdir. Benim de konu tasarımım yok, açıkçası bunu hiç dert etmemiştim. Hayırlı işleriniz olsun.
  • 28-08-2020, 17:56:43
    #7
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size lafım yok lakin ne kadar açıklama olursa olsun r10 da bir tayfa var " PM alabilirmiyim " bu söz asla bitmiyor o yüzden çok ozenmiyor insanlar genelde
    buna katılıyorum malesef
  • 28-08-2020, 18:17:42
    #8
    Konu tasarımı kesinlikle önemli. Hiçbir grafik tasarım, photoshop vs. bilgim yok. Kanva free hesabından kısa bir süre uğraşarak satış konum için düzgün gözüken bir afiş tasarladım.
    https://www.r10.net/makale-alimi-amp...e-hizmeti.html

    Güzel olmuş mu
  • 28-08-2020, 18:25:48
    #9
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size lafım yok lakin ne kadar açıklama olursa olsun r10 da bir tayfa var " PM alabilirmiyim " bu söz asla bitmiyor o yüzden çok ozenmiyor insanlar genelde
    Genelde PM değilde direkt numaramı veriyor. Eğer karşıdaki hemen arıyorsa ticaret temiz oluyor