Hocam size lafım yok lakin ne kadar açıklama olursa olsun r10 da bir tayfa var " PM alabilirmiyim " bu söz asla bitmiyor o yüzden çok ozenmiyor insanlar genelde
Genelde PM değilde direkt numaramı veriyor. Eğer karşıdaki hemen arıyorsa ticaret temiz oluyor