expixer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20K Araba Önerisi
56
●1.718
- 23-08-2020, 22:08:26Kardeşim birçok kişi her konuda olduğu gibi burda da işi dalgaya vurmuş. O yorumlara çok takılma, araba fiyatları değerinin 3-4 katı üstünde ama alabileceğin birçok sorunsuz araba var. Örnek 94-99 arası Renault Europa yani R19 alabilirsin, klima, merkezî kilit, otomatik ön camları var. Palio alabilirsin lpgli, parça sıkıntısı yok, elektronik bir araba çok bozulacak bir yapıya sahip değil. 95-2000 arası Skoda Felicia alabilirsin 1.3 ve 1.6 seçenekleri var, 1.6 larda polo ile aynı motor vay gayet sağlam araçlar. 93-95 opel Astra alabilirsin yol tutuşu, iç sesi ve motor anlamında sorunsuz bir araç. Yaşın itibari ile Toros düşünürmüsün bilmiyorum ama alırsan yıpratamayacağın bir araç, dağ, taş her yere vur yolda bırakmaz, motor sorun çıkarmaz, elektronik bir parçası zaten yok.
- 23-08-2020, 22:13:31Ayrıntılı yorumun için teşekkür ederim araştırırken dikkate alacağım.qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2020, 22:15:3998 brodway motor sıfır yapıldı. o araçtan bahsediyorsan, şehir dışında oldugum için satamadım dahaykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2020, 22:16:04bisiklet ile 20 km yi maksimum 45 dk da gidersin.expixer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 km bisiklet için bile az o nedenle küçümseme bisikleti zorda değil inan
alışınca bisiklet çok keyifli oluyor - 23-08-2020, 22:17:32Aynen hocam. Bizim arkadaş için pazarlık etmiştik de lale vazgeçmişti yaTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tam fiyatını hatırlamıyorum ama o civarlardaydı sanırım. Arkadaşın konusunu görünce etiketleyeyim dedim. - 23-08-2020, 22:19:55Her gün işe bisikletle gidiyorum hocam yakın mesafe güzel oluyor 15 dk ama 45 dk başkafikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2020, 22:33:54Vakti zamanında işe bisikletle 13 km yol giden birisi olarak, aynı zamanda aktif bisiklet sürücüsü olarakta yazıyorum,fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bisiklet keyiflidir ama okul için iş için zor. Birincisi 20km az değil yani işe/okula vardığında leş gibi terleyeceksin, ikincisi bunun yazı var, kışı var.
