Kardeşim birçok kişi her konuda olduğu gibi burda da işi dalgaya vurmuş. O yorumlara çok takılma, araba fiyatları değerinin 3-4 katı üstünde ama alabileceğin birçok sorunsuz araba var. Örnek 94-99 arası Renault Europa yani R19 alabilirsin, klima, merkezî kilit, otomatik ön camları var. Palio alabilirsin lpgli, parça sıkıntısı yok, elektronik bir araba çok bozulacak bir yapıya sahip değil. 95-2000 arası Skoda Felicia alabilirsin 1.3 ve 1.6 seçenekleri var, 1.6 larda polo ile aynı motor vay gayet sağlam araçlar. 93-95 opel Astra alabilirsin yol tutuşu, iç sesi ve motor anlamında sorunsuz bir araç. Yaşın itibari ile Toros düşünürmüsün bilmiyorum ama alırsan yıpratamayacağın bir araç, dağ, taş her yere vur yolda bırakmaz, motor sorun çıkarmaz, elektronik bir parçası zaten yok.
Ayrıntılı yorumun için teşekkür ederim araştırırken dikkate alacağım.