fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bisiklet ile 20 km yi maksimum 45 dk da gidersin.
20 km bisiklet için bile az o nedenle küçümseme bisikleti zorda değil inan

alışınca bisiklet çok keyifli oluyor
Vakti zamanında işe bisikletle 13 km yol giden birisi olarak, aynı zamanda aktif bisiklet sürücüsü olarakta yazıyorum,
Bisiklet keyiflidir ama okul için iş için zor. Birincisi 20km az değil yani işe/okula vardığında leş gibi terleyeceksin, ikincisi bunun yazı var, kışı var.