• 23-08-2020, 18:54:44
    #1
    Baktım fakat r10'da bulamadım. Bilen varsa yardımcı olsun.

    Herkesin ilgili olduğu kategori farklı oluyor.Kategoriye (A)bir bildirim butonu olsa o kategoride "YENİ KONU" açıldığında bildirim gelse. Varsa da bulamadım.
  • 23-08-2020, 18:55:24
    #2
    Mantıklı varmıymış öyle birşey
  • 23-08-2020, 18:57:16
    #3
    Tundzhay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı varmıymış öyle birşey
    bulamadığımı yazmıştım ama....
  • 23-08-2020, 18:57:38
    #4
  • 23-08-2020, 18:57:42
    #5
    Dediğiniz şeye en yakın bu seçenek var

  • 23-08-2020, 18:59:10
    #6
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz şeye en yakın bu seçenek var

    teşekkür ederim.
    Edit:Baktım mail ile bilgilendirme yapıyor galiba.
  • 23-08-2020, 19:04:50
    #7
    xenForo'da var maalesef sadece.
  • 23-08-2020, 19:07:01
    #8
    geceyolcusu2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulamadığımı yazmıştım ama....
    Tamam gerginlik yaratma lütfen
  • 24-08-2020, 00:24:47
    #9
    Xenfero da var di buraya geldiğimde ilk baktigim o özellikti abone oldum da hemen bildirim gelmiyor bana