Baktım fakat r10'da bulamadım. Bilen varsa yardımcı olsun.

Herkesin ilgili olduğu kategori farklı oluyor.Kategoriye (A)bir bildirim butonu olsa o kategoride "YENİ KONU" açıldığında bildirim gelse. Varsa da bulamadım.