Konu
R10 böyle bir özelliği var mı? Ben bulamadım.
23-08-2020, 18:54:44
#1
geceyolcusu2002
Baktım fakat r10'da bulamadım. Bilen varsa yardımcı olsun.
Herkesin ilgili olduğu kategori farklı oluyor.Kategoriye (A)bir bildirim butonu olsa o kategoride "YENİ KONU" açıldığında bildirim gelse. Varsa da bulamadım.