Trendyol Koleksiyon ödülünü alan var mi?
12
●464
- 21-08-2020, 13:48:27arkadaşlar uzun zamandır trendyol ile çalışıyorum. kurum kültürlerine aşinayım. ödülü vermemek için en ufak şeyi bile bahane eder bunlar. bot tespitini kesin yapacaklae. umarım yanılırım ama forumdan çoğu kişi alamayacak gibi geliyor bana
- 21-08-2020, 14:01:36hocam ben 20 tane kendim hesap açarak yaptım 10 tl den bişey yapmazlarsa iyicl0ud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2020, 14:31:36Uzun zamandır trendyolla çalışmış biri olarak bu arkadaşa katılıyorum. Trendyol için çerez parası da olsa adamlar tam bi bahane profesörüdür.Schizophren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle