arkadaşlar uzun zamandır trendyol ile çalışıyorum. kurum kültürlerine aşinayım. ödülü vermemek için en ufak şeyi bile bahane eder bunlar. bot tespitini kesin yapacaklae. umarım yanılırım ama forumdan çoğu kişi alamayacak gibi geliyor bana
Uzun zamandır trendyolla çalışmış biri olarak bu arkadaşa katılıyorum. Trendyol için çerez parası da olsa adamlar tam bi bahane profesörüdür.