Para Birimi Dolar olsaydıı ne olur du ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Para Birimi Dolar olsaydıı ne olur du ?
19
●
508
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Para Birimi Dolar olsaydıı ne olur du ?
1
2
3
21-08-2020, 13:30:29
#19
Kaiser
Fakirliğin birimi değişirdi o kadar.
Bi de yağlı garantili ihalelerde hesaplama kolay olurdu, hazine ödemeleri tl ye çevirmekle uğraşmazdı, büyük kolaylık.
21-08-2020, 13:45:10
#20
CHIKO
Avrupa gısğançlıktan çatlar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler