Konu
Para Birimi Dolar olsaydıı ne olur du ?
21-08-2020, 13:30:29
#19
Kaiser
Fakirliğin birimi değişirdi o kadar.
Bi de yağlı garantili ihalelerde hesaplama kolay olurdu, hazine ödemeleri tl ye çevirmekle uğraşmazdı, büyük kolaylık.