• 19-08-2020, 09:41:37
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar
    Türksel'de bir yıllık sözleşme dolmadan Vodafone geçtim.
    Sözleşme bitmeden çıktığım için 200 küsür TL cezası varmış
    Bu cezayı nerede ödeyeceğim hiç bir yerde yok?
  • 19-08-2020, 09:43:33
    #2
    Fatura öder gibi online işlemlerden ödenmiyor mu, firma Turkcell seçip numaranızı yazdığınızda.
  • 19-08-2020, 09:53:27
    #3
    Bir sonraki faturanıza geliyor.
  • 19-08-2020, 09:53:40
    #4
    Dijital operatörden ödeyebilirsin
  • 19-08-2020, 09:54:52
    #5
    Sözleşme bitmeden çıktınız diye sabit bir ceza yok.

    * Taahhüt bozma tarihine kadar faydalandığınız indirim
    * Taahhüt bozma tarihinden taahhüt bitiş tarihine kadar ödeyeceğiniz taahhütlü fatura değeriniz

    Hangisi daha azsa, onu ödeyip taahhüt bozabilirsiniz. Sabit bir değer değil yani, iptal başvurusunda bulunduğunuz tarihe göre hesaplanır.

    Turkcell bayilerinin herhangi birinden de ödeyebilirsiniz.
  • 19-08-2020, 09:56:29
    #6
    Ayrıldıktan sonraki son faturanıza yansıtılır diye biliyorum. Bayiden detaylı bilgi alabilirsiniz.