Merhabalar
Türksel'de bir yıllık sözleşme dolmadan Vodafone geçtim.
Sözleşme bitmeden çıktığım için 200 küsür TL cezası varmış
Bu cezayı nerede ödeyeceğim hiç bir yerde yok?