Anket Takımların Şampiyonluk Şanslarını Nasıl Görüyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 22
Takımların Şampiyonluk Şanslarını Nasıl Görüyorsunuz?
İlk 4'e oynayan takımlar alır!....
%36,36 (8 Oy)
İlk 4 diye bir şey mi var ilk 6'dır o!...
%27,27 (6 Oy)
Orta halli takımlardan sürpriz bekliyorum.
%13,64 (3 Oy)
Bilgisayar tarafından kontrol edilen takım şampiyon olur.
%22,73 (5 Oy)
  • 19-08-2020, 13:36:11
    #46
    Proctives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru kardeşim, hoş geldin. =)

    @MelihKabak; @ucg; @TheEnes41; @OnayX; @steampunk; Henüz bana gelen bir istek olmadı, nasıl katılacağınızı ilk gönderide gösterdim. Sorun yaşayan varsa özel mesaj atsın lütfen. (1 istek mevcut ama buradan nick belirtilmediği için bekletiliyor.)
    melihkabak35 hesap adı ile istek gönderdim hocam.
  • 19-08-2020, 13:37:05
    #47
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tottenham, arsenal, bournemouth, watford sırasıyla herhangi biri olabilir hocam. hangisi boşsa
    İlk mesajda boştaki takımlar mevcut hocam, almayanlar var ama henüz almadılar. Tottenham ve Arsenal için söylüyorum, sözlü olarak katılmayacaklarını beyan etmedikleri sürece almamanızı rica ediyorum.

    @MelihKabak;Kabul ettim hocam, başarılar. =)
  • 19-08-2020, 13:41:46
    #48
    Proctives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi takımı seçiyorsunuz?
    Farketmez hocam hangisi boşsa onu alabilirim

    Edit: Crystal Palace aldım hocam, bilginize.
  • 19-08-2020, 13:42:37
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Watford'a da beni yazar mısınız, menajer ismim ekkazan.
  • 19-08-2020, 13:52:28
    #50
    Proctives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mesajda boştaki takımlar mevcut hocam, almayanlar var ama henüz almadılar. Tottenham ve Arsenal için söylüyorum, sözlü olarak katılmayacaklarını beyan etmedikleri sürece almamanızı rica ediyorum.

    @MelihKabak;Kabul ettim hocam, başarılar. =)
    Bournemouth aldım hocam
  • 19-08-2020, 15:01:59
    #51
    NumsR10 benide dahil edin hocam
  • 19-08-2020, 15:06:42
    #52
    Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farketmez hocam hangisi boşsa onu alabilirim

    Edit: Crystal Palace aldım hocam, bilginize.
    Teşekkürler, başarılar dilerim.

    bybrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Watford'a da beni yazar mısınız, menajer ismim ekkazan.
    Henüz istek gelmemiş o isimde.
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bournemouth aldım hocam
    Başarılar dilerim.
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NumsR10 benide dahil edin hocam
    Kabul ettim, hangi takım?
  • 19-08-2020, 15:09:43
    #53
    Proctives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, başarılar dilerim.


    Henüz istek gelmemiş o isimde.

    Başarılar dilerim.

    Kabul ettim, hangi takım?
    Gelmiş olması gerek hocam gönderdim şimdi az önce gönderememiştim.
  • 19-08-2020, 15:11:01
    #54
    bybrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmiş olması gerek hocam gönderdim şimdi az önce gönderememiştim.
    Kabul ettim hocam, başarılar dilerim. =)