Takımların Şampiyonluk Şanslarını Nasıl Görüyorsunuz?
İlk 4'e oynayan takımlar alır!....
İlk 4 diye bir şey mi var ilk 6'dır o!...
Orta halli takımlardan sürpriz bekliyorum.
Bilgisayar tarafından kontrol edilen takım şampiyon olur.




Ben yine de beklerim hocam sonuç her ne olursa 






