Proctives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili arkadaşlar, bazı sağlık sorunları ve özel sebeplerden ötürü büyük bir hevesle kurduğum lige gereken ilgiyi gösteremeyeceğim. Bu sebeple ilk maçtan sonra istifa edeceğim ve ligi herkese açık hale getireceğim. Bekleyen istekleri de kabul ettim. Bilginize sunmak istedim. Anlayışınız için teşekkür ederim. Bu arada konuyla ilgilenmek isteyen arkadaşım olursa (ben ilk mesaja her haftanın sonuçlarını eklemek istiyordum mesela) söylerse konuyu ona devredeyim.

@Proctives; hocanın isteği üzerine konuyu devraldım. Ligdeki arkadaşlar dilerse bir WhatsApp veya telegram grubu kurup maç kritikleri yapabiliriz. Oldukça hoş bir ortam oluyor

İlk günün sonuçları şöyle: