Konu
R10 Online Soccer Manager (OSM) Ligi
19-08-2020, 13:52:28
#50
TuorElanesse
Proctives adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk mesajda boştaki takımlar mevcut hocam, almayanlar var ama henüz almadılar. Tottenham ve Arsenal için söylüyorum, sözlü olarak katılmayacaklarını beyan etmedikleri sürece almamanızı rica ediyorum.
@
MelihKabak
;Kabul ettim hocam, başarılar. =)
Bournemouth aldım hocam