• 18-08-2020, 15:54:27
    #10
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anneciğim ameliyat oldu. Doktorumuzun çok iyi olmasından ötürü ilgi ve alaka ile süreç çok kolay geçti. Vücudunuza 3 tane delik açılıp iki göğüs altı hizasından bir tane göbek deliği yakınlarından safra keseniz çıkarılıyor. Delikler o kadar derindi ki nasıl kapanacak korkusu ile çok saçma senaryolar yazdık fakat o kadar kısa bir sürede kapanıyor ki korkulacak bir şey olmadığını anlayabilirsiniz. Ameliyat sonrası kusma vs süreçlerini inşallah en ağrısız şekilde atlatırsınız. Ameliyat sonrasında bir gün daha hastanede kalıp eve geldiğimizden sonraki süreçte sadece yediklerinize dikkat ederseniz hiçbir ağrı veya şikayetiniz olmayacaktır diye düşünüyorum. Annem şimdi yediklerine biraz dikkat edip çok rahat ağrısız bir hayat sürüyor. Geçmiş olsun, sağlıklı günler dilerim.
    Teşekkürler hocam Annenize de geçmiş olsun umarım ben de sorunsuz şekilde atlatırım.
  • 18-08-2020, 16:24:13
    #11
    Eşim oldu. 17 sinde yani dün. Bugun taburcu olduk. Sadece bir gece yatti. Su anda uyuyor. Anesteziyi hebuz tam atamadi. Biraz mide bulantisi var. Baska bir sikayeti yok sükür. Ameliyat toplamda 40 dk filan surdu. Tabi Ameliyathaneye girip cikmasi toplamda 4 saat filan surdu. Kapali yapildi ameliyat. Laroskopik yontemle. Eger gec yaptirirsaniz daha agrili olur. Diger organlara yapisma ihtimali ve acik ameliyay olma ihtimalide var. Kisacasi ne kadar erken o kadar iyi. kendi kendine iyilesmesi gibi bir durum yok safranin. Bir kere duzeni bozulunca dikis tutmuyor illede ameliyat. Esimde bende saglik calisaniyiz. insan genede tedirgin oluyor elbette. Ama korkulacak birsey deil. Baska akliniza takilan soru varsa sorabilirsiniz
  • 18-08-2020, 18:50:05
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Annem olmuştu cok önceden.
  • 19-08-2020, 00:42:29
    #13
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim oldu. 17 sinde yani dün. Bugun taburcu olduk. Sadece bir gece yatti. Su anda uyuyor. Anesteziyi hebuz tam atamadi. Biraz mide bulantisi var. Baska bir sikayeti yok sükür. Ameliyat toplamda 40 dk filan surdu. Tabi Ameliyathaneye girip cikmasi toplamda 4 saat filan surdu. Kapali yapildi ameliyat. Laroskopik yontemle. Eger gec yaptirirsaniz daha agrili olur. Diger organlara yapisma ihtimali ve acik ameliyay olma ihtimalide var. Kisacasi ne kadar erken o kadar iyi. kendi kendine iyilesmesi gibi bir durum yok safranin. Bir kere duzeni bozulunca dikis tutmuyor illede ameliyat. Esimde bende saglik calisaniyiz. insan genede tedirgin oluyor elbette. Ama korkulacak birsey deil. Baska akliniza takilan soru varsa sorabilirsiniz
    geçmiş olsun. çok teşekkürler hocam.
  • 19-08-2020, 01:02:05
    #14
    21 ağustos da safra kesemi aldırmak için ameliyat olacağım beklemenin mantığı yok durdukça risk artıyor. taş düşürme yada kırma olayı bu organ içinde yok mecburen organ ile birlikte alınıyor. Ameliyat olun kurtulun 2 gün sonra kurtulacam inşallah. Geç kaldığınızda iltahaplanma ile sıkıntı yaşarsınız
  • 19-08-2020, 01:11:08
    #15
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 ağustos da safra kesemi aldırmak için ameliyat olacağım beklemenin mantığı yok durdukça risk artıyor. taş düşürme yada kırma olayı bu organ içinde yok mecburen organ ile birlikte alınıyor. Ameliyat olun kurtulun 2 gün sonra kurtulacam inşallah. Geç kaldığınızda iltahaplanma ile sıkıntı yaşarsınız
    geçmiş olsun hocam umarım kısa sürede atlatırsınız
  • 19-08-2020, 01:16:16
    #16
    ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam umarım kısa sürede atlatırsınız
    size de geçmiş olsun Allah sağlık sıhhat versin
  • 22-08-2020, 23:43:46
    #17
    Cuma günü ameliyat oldum cumartesi günü taburcu oldum. Ameliyat sonrası 1 saat çok ağrı oldu. Şuan evdeyim Ufak Ufak yemek yemeye başladım
  • 23-08-2020, 00:08:41
    #18
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cuma günü ameliyat oldum cumartesi günü taburcu oldum. Ameliyat sonrası 1 saat çok ağrı oldu. Şuan evdeyim Ufak Ufak yemek yemeye başladım
    geçmiş olsun hocam darısı bana umarım tez zamanda sağlığınıza kavusursunuz 🤲