Guzmanya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Safra kesesini aldıran var mı?
18
●386
- 18-08-2020, 16:24:13Eşim oldu. 17 sinde yani dün. Bugun taburcu olduk. Sadece bir gece yatti. Su anda uyuyor. Anesteziyi hebuz tam atamadi. Biraz mide bulantisi var. Baska bir sikayeti yok sükür. Ameliyat toplamda 40 dk filan surdu. Tabi Ameliyathaneye girip cikmasi toplamda 4 saat filan surdu. Kapali yapildi ameliyat. Laroskopik yontemle. Eger gec yaptirirsaniz daha agrili olur. Diger organlara yapisma ihtimali ve acik ameliyay olma ihtimalide var. Kisacasi ne kadar erken o kadar iyi. kendi kendine iyilesmesi gibi bir durum yok safranin. Bir kere duzeni bozulunca dikis tutmuyor illede ameliyat. Esimde bende saglik calisaniyiz. insan genede tedirgin oluyor elbette. Ama korkulacak birsey deil. Baska akliniza takilan soru varsa sorabilirsiniz
- 19-08-2020, 00:42:29geçmiş olsun. çok teşekkürler hocam.Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2020, 01:02:0521 ağustos da safra kesemi aldırmak için ameliyat olacağım beklemenin mantığı yok durdukça risk artıyor. taş düşürme yada kırma olayı bu organ içinde yok mecburen organ ile birlikte alınıyor. Ameliyat olun kurtulun 2 gün sonra kurtulacam inşallah. Geç kaldığınızda iltahaplanma ile sıkıntı yaşarsınız
- 19-08-2020, 01:11:08geçmiş olsun hocam umarım kısa sürede atlatırsınızdandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2020, 01:16:16size de geçmiş olsun Allah sağlık sıhhat versinozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2020, 23:43:46Cuma günü ameliyat oldum cumartesi günü taburcu oldum. Ameliyat sonrası 1 saat çok ağrı oldu. Şuan evdeyim Ufak Ufak yemek yemeye başladım
- 23-08-2020, 00:08:41geçmiş olsun hocam darısı bana umarım tez zamanda sağlığınıza kavusursunuz 🤲dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle