Eşim oldu. 17 sinde yani dün. Bugun taburcu olduk. Sadece bir gece yatti. Su anda uyuyor. Anesteziyi hebuz tam atamadi. Biraz mide bulantisi var. Baska bir sikayeti yok sükür. Ameliyat toplamda 40 dk filan surdu. Tabi Ameliyathaneye girip cikmasi toplamda 4 saat filan surdu. Kapali yapildi ameliyat. Laroskopik yontemle. Eger gec yaptirirsaniz daha agrili olur. Diger organlara yapisma ihtimali ve acik ameliyay olma ihtimalide var. Kisacasi ne kadar erken o kadar iyi. kendi kendine iyilesmesi gibi bir durum yok safranin. Bir kere duzeni bozulunca dikis tutmuyor illede ameliyat. Esimde bende saglik calisaniyiz. insan genede tedirgin oluyor elbette. Ama korkulacak birsey deil. Baska akliniza takilan soru varsa sorabilirsiniz
geçmiş olsun. çok teşekkürler hocam.