Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam çok geçmiş olsun. Aynı şeyi arkadaşıma da yaptılar. Onda sadece tat ve koku kaybı vardı. Çok şükür atlattı. Normalde herkese ilaç veriyorlar diye biliyordum ben ama ona vermemişler. Sanırım tüm değerleriniz düzgün ve kronik bir rahatsızlığınız yoksa bu şekilde bir yol izleniyor.
Arkadaşımın da yaptığı şeyleri söyleyeyim. Bol bol su için en kötü ihtimalle günlük 3 litre. Meyve sebze bol tüketin. Tabi en önemlilerinden birisi de moral motivasyonu yüksek tutmak. İnşallah en kısa sürede atlatırsınız. Tekrardan çok geçmiş olsun.