• 15-08-2020, 23:34:24
    #28
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayran iç
    Ev Yoğurdu Ye
    Sarımsaklı Ev Yoğurdu Ye Hocam Doğal Antibiyotik
    Eğer Bunlar Yoksa Yudum Yudum En Az 2 Litre Su iç
    Dediklerinizi yapacağım hocam. Herkese çok teşekkür ederim ailem gibi ilgi gösterdiğiniz için bütün r10 ailesine teşekkür ederim
  • 16-08-2020, 00:23:33
    #29
    Kelle paça çorbası öneriyorum. Sağlam bir kelle paça ölmüş eşeği ayağa kaldırır.
  • 16-08-2020, 01:19:09
    #30
    2 gün sonra 14 günüm doluyor, bir test daha yapıp duruma bakacağım. Baş ağrısı ve koku alamıyorum. Çok hafif geçirdim, nezle gibi. Evdekilere de bulaştırmadım.
  • 16-08-2020, 01:31:53
    #31
    Henüz bir tedavisi olmadığı için atlatmayı bekleyeceksiniz hocam ciddi bir destek ihtiyacınız olursa hastaneye alıyorlar. Şu aşamada karantinaya dikkat edin kimseye bulaştırmamaya özellikle de yaşlılara ve kronik hastalığı olanlara dikkat edin.
    Geçmiş olsun.
  • 16-08-2020, 12:50:13
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam çok geçmiş olsun. Aynı şeyi arkadaşıma da yaptılar. Onda sadece tat ve koku kaybı vardı. Çok şükür atlattı. Normalde herkese ilaç veriyorlar diye biliyordum ben ama ona vermemişler. Sanırım tüm değerleriniz düzgün ve kronik bir rahatsızlığınız yoksa bu şekilde bir yol izleniyor.

    Arkadaşımın da yaptığı şeyleri söyleyeyim. Bol bol su için en kötü ihtimalle günlük 3 litre. Meyve sebze bol tüketin. Tabi en önemlilerinden birisi de moral motivasyonu yüksek tutmak. İnşallah en kısa sürede atlatırsınız. Tekrardan çok geçmiş olsun.
  • 16-08-2020, 13:33:41
    #33
    geçmiş olsun hocam
  • 16-08-2020, 13:36:08
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir önerim yok ama hocam geçmiş olsun, Allah şifa versin.
  • 16-08-2020, 13:44:08
    #35
    Geçmiş Olsun Allah Şifa Versin Hocam.
  • 16-08-2020, 14:58:30
    #36
    Morbirvampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonucumu yeni e nabizdan öğrendim ve hastaneye gittiğimde bana evde kendi kendini karantinaya al siddetlenirse gel diyip gönderdiler üstüne ilaç vs hiçbir şey yok Yemene dikkat et dediler şaka gibi .d varmı daha önce atlatan neler önerirsiniz arkadaşlar?
    hocam dün bir video seyretmiştim. o videodaki testi pozitif çıkanada ilaç vermemişler.
    video linki sanırım yeni süreç bu şekilde.