Morbirvampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonucumu yeni e nabizdan öğrendim ve hastaneye gittiğimde bana evde kendi kendini karantinaya al siddetlenirse gel diyip gönderdiler üstüne ilaç vs hiçbir şey yok Yemene dikkat et dediler şaka gibi .d varmı daha önce atlatan neler önerirsiniz arkadaşlar?
hocam dün bir video seyretmiştim. o videodaki testi pozitif çıkanada ilaç vermemişler.
video linki sanırım yeni süreç bu şekilde.