Henüz bir tedavisi olmadığı için atlatmayı bekleyeceksiniz hocam ciddi bir destek ihtiyacınız olursa hastaneye alıyorlar. Şu aşamada karantinaya dikkat edin kimseye bulaştırmamaya özellikle de yaşlılara ve kronik hastalığı olanlara dikkat edin.
Geçmiş olsun.