Oksijeni bol bildiğiniz bir yer var mı?
24
●383
- 13-08-2020, 19:20:07tolgaydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyavuzackgz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBiz de Trabzon'da yaşıyoruz oksijen bol sanılıyor ama yükseğe çıkıldığı için oksijen azalıyor malesef. Solunum sıkıntısı çeken hastalara iyi gelmiyor.schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 19:20:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam kastamonu tarafı araştırabilirsiniz 4 yıl kastamonuda yaşadım harika bir yer ve çok temiz havası var
- 13-08-2020, 19:21:13Üyeliği durduruldubilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ankarada yaşadığımız için senede 1 kere gideriz o yüzden değişik geliyor bize galiba.