bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de Trabzon'da yaşıyoruz oksijen bol sanılıyor ama yükseğe çıkıldığı için oksijen azalıyor malesef. Solunum sıkıntısı çeken hastalara iyi gelmiyor.

Hocam ankarada yaşadığımız için senede 1 kere gideriz o yüzden değişik geliyor bize galiba.