• 13-08-2020, 12:48:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dün hastaneye gittim. Korona belirtileri var dedim; Baş ağrım vardı, halsizdim, boğazım ve vücudum hafif ağırıyor.

    Ateşi ölçtü 40 çıktı. Uzman doktor geldi tomografi çekti sonra kan aldı daha sonrasında ateşi düşürmesi için bir serum verdi ve gitti. Hemşire serumu taktı, ateş 40'tan 36'ya düşmüş falan. Sonrasında reçete vermiş gittim almaya (klasik parol ağrı kesici). Test yapmadı galiba, mevsimsel hastalık olabilir dedi

    Bundan bir kaç gün önce de böyleydi, doktora gitmiştim iğne yapmıştı ve psikiyatriye gidip antidepresan al demişti. Antidepresan kullanmıştım ama dünden beridir antidepresan kullanmıyorum ve aynı durumdayım.
    • Baş ağrısı
    • tat alamama; Tat alamıyorum, birşey yerken veya içerken dilimin ucuna değince tadı alıyorum ama ağıza geçip boğaza doğru gittiğinde mide bulandırıcı bir tad oluyor. Yani tad falan almıyorum o kısımda.
    • halsizlik
    • iştahsızlık
    Hocam sizce hastaneye gitmeli miyim tekrar yoksa bir kaç gün beklemeli miyim?
  • 13-08-2020, 12:50:43
    #2
    Geçmiş olsun. Farklı bir özel hastaneye gitmenizi tavsiye ederim. Sağlıktan önemli hiçbir şey yok.
    • celebiselli
    celebiselli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2020, 12:50:47
    #3
    bence farklı bir hastaneye git mutlaka, eğer korona varsa şakaya gelmez
  • 13-08-2020, 12:51:02
    #4
    Hocam erken teşhisin önemli olmasından dolayı bence en yakın sağlık kuruluşuna gidiniz.
    Geçmiş olsun
  • 13-08-2020, 12:51:14
    #5
    Tansiyon 40 mi? Yanlışın olmasın. Ben şimdiye dek 27 yi gördüm onda da felç geçirdim.

    Belirtilerin normal değil tejrar gitmen daha iyi okur mümkünse başka hastaneye
  • 13-08-2020, 12:52:11
    #6
    Tedbirinizi elden bırakmayın. Sağlık bu, bir kaç dakikanın bile önemi var. Parolla falan geçecek bir hastalığa benzemiyor. Umudunuzu ve moralinizi yüksek tutup güzel sonuçlar alacağınız bir hastaneye gitmenizi öneririm.
  • 13-08-2020, 12:52:40
    #7
    Kan analizinden sonuç çıkmayabiliyor. Benim de yakınım aynı şekildeydi ve kan analizinden negatif sonucunu aldı. Ertesi gün dayanamayıp pcr testi yaptırdı ve sonuç pozitif.
  • 13-08-2020, 12:55:00
    #8
    Bence dr korona yayılsın diye önlem almamış
  • 13-08-2020, 12:55:40
    #9
    Geçmiş olsun hocam