Tedbirinizi elden bırakmayın. Sağlık bu, bir kaç dakikanın bile önemi var. Parolla falan geçecek bir hastalığa benzemiyor. Umudunuzu ve moralinizi yüksek tutup güzel sonuçlar alacağınız bir hastaneye gitmenizi öneririm.