Konu
Tat Alamıyorum?
13-08-2020, 12:51:14
#5
msergek
Tansiyon 40 mi? Yanlışın olmasın. Ben şimdiye dek 27 yi gördüm onda da felç geçirdim.
Belirtilerin normal değil tejrar gitmen daha iyi okur mümkünse başka hastaneye