• 15-10-2008, 12:15:09
    #19
    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu site iyimi kötümü ?
    o site faşist düşünceye sahip insanatların kendi egolarını tatmin için kurulmuş nacizane bir web sitesi...
  • 15-10-2008, 12:23:29
    #20
    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu site iyimi kötümü ?
    Site büyük ihtimalle pkk dolayısıyla zarar görmüş arkadaşların ve Türk milliyetçilerinin (biraz uç olabilir) bulunduğu bir site. Belki Sizinde pkk dolayısıyla bir yakınınız zarar görse aynı sitede bulunuyor olabilirdiniz. Sitedeki arkadaşların Türk düşmanlarına karşı düşman oldukları çok açık.

    Ben bunda kötü birşey görmüyorum açıkcası. (Uçta olması dışında)

    iyi günler dilerim.
  • 15-10-2008, 17:19:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    pekeke mekeke degil, dupeduz fasist bunlar. Turk dusmanlarina degil, Turk olmayan herkese dusmanlar. Ergenekon diye bir sey yok diyenler icin iyi bir delil.

    Baska mesaj yazmam bu konuya, bastan soyleyeyim.