Şimdi bu site iyimi kötümü ?
Site büyük ihtimalle pkk dolayısıyla zarar görmüş arkadaşların ve Türk milliyetçilerinin (biraz uç olabilir) bulunduğu bir site. Belki Sizinde pkk dolayısıyla bir yakınınız zarar görse aynı sitede bulunuyor olabilirdiniz. Sitedeki arkadaşların Türk düşmanlarına karşı düşman oldukları çok açık.
Ben bunda kötü birşey görmüyorum açıkcası. (Uçta olması dışında)
iyi günler dilerim.