Fazla davetiyesi olan var mı? (Istemeyeceğim) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fazla davetiyesi olan var mı? (Istemeyeceğim)
4
●
276
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Fazla davetiyesi olan var mı? (Istemeyeceğim)
10-08-2020, 02:09:33
#1
mum
Vbulletin için bi eklenti geliştiriyorum da. Davetiyem olmadığı için bakamadım. R10'un davetiye mailinin ss'ini atabilecek biri veya mailime davet atacak biri var mı acaba? Davetiyeyi kabul etmeyeceğim ama, davet hakkınız gitmeyecek yani.
10-08-2020, 02:13:02
#2
onurcanhare
2 tane mevcut bende
10-08-2020, 02:14:00
#3
JoshgunPRO
10-08-2020, 02:23:48
#4
CoLLeR
Localde kurulum gerçekleştirerek test edebilirsin doğru anladıysam.
10-08-2020, 02:53:24
#5
mum
SS yeterli oldu ilginiz için teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler