• 10-08-2020, 02:09:33
    #1
    Vbulletin için bi eklenti geliştiriyorum da. Davetiyem olmadığı için bakamadım. R10'un davetiye mailinin ss'ini atabilecek biri veya mailime davet atacak biri var mı acaba? Davetiyeyi kabul etmeyeceğim ama, davet hakkınız gitmeyecek yani.
  • 10-08-2020, 02:13:02
    #2
    2 tane mevcut bende
  • 10-08-2020, 02:14:00
    #3
  • 10-08-2020, 02:23:48
    #4
    Localde kurulum gerçekleştirerek test edebilirsin doğru anladıysam.
  • 10-08-2020, 02:53:24
    #5
    SS yeterli oldu ilginiz için teşekkür ederim.