Vbulletin için bi eklenti geliştiriyorum da. Davetiyem olmadığı için bakamadım. R10'un davetiye mailinin ss'ini atabilecek biri veya mailime davet atacak biri var mı acaba? Davetiyeyi kabul etmeyeceğim ama, davet hakkınız gitmeyecek yani.