• 06-08-2020, 23:36:26
    #19
    :d :d :d benim ikizim de @Lakdoz; aynı tür hesap kasıyoruz aynı instagram uygulamasını kullanıyoruz Aynı dipp fiyattan instagram hesap satıyoruz falan şsadlklakfşkşdfhgkşhhj
  • 06-08-2020, 23:42:48
    #20
    Volg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :d :d :d benim ikizim de @Lakdoz; aynı tür hesap kasıyoruz aynı instagram uygulamasını kullanıyoruz Aynı dipp fiyattan instagram hesap satıyoruz falan şsadlklakfşkşdfhgkşhhj
    ben üst fiyattan yabancı satıyorum sgfhdkj
  • 06-08-2020, 23:55:42
    #21
    Her münasebetin bir imtihan olduğunu bilirim. İnsan ki, karmaşık ve derin bir varlık, zor anlaşılır. Meçhulleri çoktur insanın. Gerçek şu ki insan insanın imtihanıdır. Yeri gelir İnsan nimettir insan için. Her nimet ki kendi cinsinden bir şükür ister. En tehlikeli düşmanımız da insandır, en iyi dostumuzda insan. Hayatta hiç bir şey tesadüfi olamaz.. Hakkınızda hayırlısı olsun..
  • 07-08-2020, 00:00:33
    #22
    Biriniz iyi biriniz kötülüğü temsil ediyor. Bunun adı ying yangdır.

    İkinizde hayatta mücadele edip biriniz kötülüğe, kötü şeylerle karşılaşmaya yelken açarken biriniz tam tersine.

    NOT: Tamamen bol keseden salladım
  • 07-08-2020, 00:17:59
    #23
    Şizofren olabilir misiniz? Kendiniz kafanızdan bir kişi uydurup inanıyor olabilirsiniz.
    Şaka yapıyorum ciddiye almayın.
  • 07-08-2020, 00:23:02
    #24
    Hayatta ki hicbirsey tesadüf değildir.
    Hiç kimse ile sebepsiz yere tanışmaz insan. Hayatınıza kimse sebepsiz yere girmez.
    Vardır bir hikmet.
  • 07-08-2020, 00:25:37
    #25
    1 hafta sonra :
    20 yıllık arkadaşım fena tezgaha getirdi.
  • 07-08-2020, 01:30:54
    #26
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta sonra :
    20 yıllık arkadaşım fena tezgaha getirdi.
    Evet tezgah olsun diye araba almışlar, doğum günü değiştirmiş ve bana tezgah olsun diye faturalı telefon almışlar. Hatta 15 eski arkadaş ki o tanımıyor onlarında katılmasını sağlamış.

    Çok mantıklı.
  • 07-08-2020, 01:38:43
    #27
    Buna osmanlı döneminde zulhul-i fuzul denir. Yani insanların bir ayna gibi aynı kaderi paylaştığı eşi olurmuş mitlerdeki kalbin yarım olması diğer yarısının başkasında olması durumunun hikayelerinin hatta burdan çıktığı söylenir. Eski kitaplarda bu durumun çok zor karşılaşılabileceği açıkca belirtilsede karşılaştığınızda ise bu insanla çok fazla aynı ortamda bulunulmasının büyük riskler doğuracağından bahseder bu risklerse; neyse saat geç oldu hocam çok salladım hayırlı olsun arkadaşlığınız iyi geceler