Her münasebetin bir imtihan olduğunu bilirim. İnsan ki, karmaşık ve derin bir varlık, zor anlaşılır. Meçhulleri çoktur insanın. Gerçek şu ki insan insanın imtihanıdır. Yeri gelir İnsan nimettir insan için. Her nimet ki kendi cinsinden bir şükür ister. En tehlikeli düşmanımız da insandır, en iyi dostumuzda insan. Hayatta hiç bir şey tesadüfi olamaz.. Hakkınızda hayırlısı olsun..