• 06-08-2020, 12:20:02
    #10
    CUP'u o hale sokamazsın hocam ve sakıncalı.
  • 06-08-2020, 12:20:45
    #11
    Kurumsal Üye
    Motorun orjinal yapısıyla oynamayın derim ben. Yapacak kişide sağlam bir motosiklet tamircisi yapar.
  • 06-08-2020, 12:23:43
    #12
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CUP'u o hale sokamazsın hocam ve sakıncalı.
    Instagram'da birisi mondial snappy x'e yapmıştı ama videoyu bulamıyorum.
  • 06-08-2020, 12:25:39
    #13
    Hocam bunu demirci kaynakçı ustası yapabilir fakat motorun şasesini neden genişletiyorsunuz muayneden geçmez yalnız öyle yaptıktan sonra sizin motor 100 lük bir de pek tavsiye etmem acıkcası
  • 06-08-2020, 12:28:30
    #14
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Instagram'da birisi mondial snappy x'e yapmıştı ama videoyu bulamıyorum.
    İşinin ehli bir usta yapar, imkansız diye birşey yok ama bu canınıza mal olabilir. Tehlikeli, bir motorda ellenmemesi gereken yerle oynama yapıcaksınız.

    Yeri geliyor insanlar oynanmamış motorlarıyla tank slapper yaşıyor yani umarım anlatabilmişimdir. Konuya olur olmaz tarafından daha çok hayati tehlike açısından bak, motor yapılan hatayı affedebilecek bir alet değil. Ülkemizde böyle gavat araç sürücüleri oldukça bu ülkede motorcular fark edilmez.

    Kendimde kısmetse bir motor alacağım önümüzdeki sene içerisinde, hayırlısı bakalım.
  • 06-08-2020, 12:30:42
    #15
    Motorum yok ama neredeyse 1 yıldır YouTube ‘da izlemediğim video kalmadı...

    Motorun şasisiyle oynanmaz. Dünyanın en iyi ustası dahi olsa bunu asla ama asla yapmayın. Yolda giderken motoru ikiye ayırabilir ve canınızadan olabilirsiniz.
  • 06-08-2020, 12:33:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kısa yoldan ölmek istiyorsan yüksek bir binaya çık atla daha iyi..
    Hiç olmaz ise trafikte başkasının canı ile oynamamış olursun..
    Sadece kendin gidersin..
  • 06-08-2020, 12:34:43
    #17
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorum yok ama neredeyse 1 yıldır YouTube ‘da izlemediğim video kalmadı...

    Motorun şasisiyle oynanmaz. Dünyanın en iyi ustası dahi olsa bunu asla ama asla yapmayın. Yolda giderken motoru ikiye ayırabilir ve canınızadan olabilirsiniz.
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinin ehli bir usta yapar, imkansız diye birşey yok ama bu canınıza mal olabilir. Tehlikeli, bir motorda ellenmemesi gereken yerle oynama yapıcaksınız.

    Yeri geliyor insanlar oynanmamış motorlarıyla tank slapper yaşıyor yani umarım anlatabilmişimdir. Konuya olur olmaz tarafından daha çok hayati tehlike açısından bak, motor yapılan hatayı affedebilecek bir alet değil. Ülkemizde böyle gavat araç sürücüleri oldukça bu ülkede motorcular fark edilmez.

    Kendimde kısmetse bir motor alacağım önümüzdeki sene içerisinde, hayırlısı bakalım.
    umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa yoldan ölmek istiyorsan yüksek bir binaya çık atla daha iyi..
    Hiç olmaz ise trafikte başkasının canı ile oynamamış olursun..
    Sadece kendin gidersin..
    Yorumlarınız için saolun hocam, vazgeçtim o zaman