Motorum yok ama neredeyse 1 yıldır YouTube da izlemediğim video kalmadı...
Motorun şasisiyle oynanmaz. Dünyanın en iyi ustası dahi olsa bunu asla ama asla yapmayın. Yolda giderken motoru ikiye ayırabilir ve canınızadan olabilirsiniz.
İşinin ehli bir usta yapar, imkansız diye birşey yok ama bu canınıza mal olabilir. Tehlikeli, bir motorda ellenmemesi gereken yerle oynama yapıcaksınız.
Yeri geliyor insanlar oynanmamış motorlarıyla tank slapper yaşıyor yani umarım anlatabilmişimdir. Konuya olur olmaz tarafından daha çok hayati tehlike açısından bak, motor yapılan hatayı affedebilecek bir alet değil. Ülkemizde böyle gavat araç sürücüleri oldukça bu ülkede motorcular fark edilmez.
Kendimde kısmetse bir motor alacağım önümüzdeki sene içerisinde, hayırlısı bakalım.
Kısa yoldan ölmek istiyorsan yüksek bir binaya çık atla daha iyi..
Hiç olmaz ise trafikte başkasının canı ile oynamamış olursun..
Sadece kendin gidersin..
Yorumlarınız için saolun hocam, vazgeçtim o zaman