• 04-08-2020, 16:25:51
    #10
    Abd ve Rusya aşıyı test ediyorlar.Bence aşıya güveniyor ülkeler.Yoksa bu kadar cesaretli davranamazlar.3-4 aya kalmaz aşılar seri üretime geçer.Umarım sonumuz hayırlı olur.Allah yardımcımız olsun.
  • 04-08-2020, 17:26:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hocam bizden bi b.k olmaz diye bi söz var aynen durum öyle. Sağlık bakanlığı dünya bağırıyor ama gel gelelim şuan tatil kentlerindeki hal fena

    Geçende konuda yazdım bi bakanlığın diğerinden haberi yok bence verilerde yalan. Birde bu corona nasil bi hastalık anlamış değilim neden dersen o kadar eve kapandık deli gibi bulaşıyordu Millet dibdibe ne vaka artıyor ne bulaşıyor