Abd ve Rusya aşıyı test ediyorlar.Bence aşıya güveniyor ülkeler.Yoksa bu kadar cesaretli davranamazlar.3-4 aya kalmaz aşılar seri üretime geçer.Umarım sonumuz hayırlı olur.Allah yardımcımız olsun.