• 03-08-2020, 17:26:37
    #1
    Merhaba
    Bugün malesef ki üzücü bir haber aldım.Halam ın kocası 2 ay önce hesabına gelen para yüzünden bugün ifadesi alınmak için savcılığa çağırılmış.3 iş günü içerisinde ifade vermesi gerekliymiş.Olay şu şekilde:
    Mayıs ayında herzamanki gibi işinden çıkmış evine doğru giderken aniden banka hesabına 2000 ₺ geliyor.İşin garip tarafı para atm üzerinden yatrılmış.Kendisi hemen müşteri hizmetlerini aramaya çalışmış.Aniden yabancı bir numara aramış.Ve parayı yanlışlıkla hesabına gönderdiğini,Vereceği iban numarasına göndermesini rica etmiş.İlk başta şüphelenmiş.Fakat iş(demir-çelik satışı yapan birisi) yorgunluğu olduğundan uğraşmak istememiş ve göndermiş.Bugün bayramını kutlamak için yanına gittim.Fakat yüzünün asık olduğunu farkettim.Nedeni ise : savcılıktan ifadesi alınmak üzere adliye'ye çağırılmış olması.

    Bu adam 50 yaşına kadar trafik kazası bile yapmamış birisi.

    Şimdi bu gibi durumda hangi yolları izlemeliyiz.Operatörlerden konuşma kayıtlarını talep edebilirmiyiz?Bu gibi bir durum ile karşılanlar tavsiye verebilirler mi?
  • 03-08-2020, 17:28:15
    #2
    Parayı gönderen mi şikayet etmiş hocam?
    Keşke gönderen ile alıcıyı teyit etseydi.
  • 03-08-2020, 17:29:32
    #3
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı gönderen mi şikayet etmiş hocam?
    Keşke gönderen ile alıcıyı teyit etseydi.
    Parayı gönderen şikayetçi olmuş hocam.Akşam iş yorgunu olduğundan farketmemiş.
  • 03-08-2020, 17:31:09
    #4
    Telefon numarasını nereden öğrenmişte direk aramış?
  • 03-08-2020, 17:32:30
    #5
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numarasını nereden öğrenmişte direk aramış?
    Orasını bizde bilmiyoruz hocam.Galiba facebook ta eklliydi bir zamanlar.Oradan almış olabilirler.
  • 03-08-2020, 17:32:55
    #6
    Parayı gönderen ne diye şikayetçi olmuş?Değişik bir olay bu.
  • 03-08-2020, 17:33:18
    #7
    Bady_Guard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orasını bizde bilmiyoruz hocam.Galiba facebook ta eklliydi bir zamanlar.Oradan almış olabilirler.
    Hem iban bilgisi hem telefon bilgisine sahip biri yakın biridir.
  • 03-08-2020, 17:35:12
    #8
    dellyboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı gönderen ne diye şikayetçi olmuş?Değişik bir olay bu.
    Yok hocam.Asıl parayı gönderen şikayetçi olmuş.
  • 03-08-2020, 17:36:08
    #9
    Ben bu yazıdan paranın, sahibi olmayan bir kişiye gittiğini anlıyorum sanırım.
    Peki sizin iletişim adresinizi nerden buldu?
    Ayrıca teyit etmeden neden yolladınız?
    Bence bu para illegal elde edilmiş bir para, ve kendi başları derde girmesin diye sizin banka hesabınızı aracı olarak kullandılar diye düşünüyorum, geçmiş olsun kötü birşey.