Ben bu yazıdan paranın, sahibi olmayan bir kişiye gittiğini anlıyorum sanırım.
Peki sizin iletişim adresinizi nerden buldu?
Ayrıca teyit etmeden neden yolladınız?
Bence bu para illegal elde edilmiş bir para, ve kendi başları derde girmesin diye sizin banka hesabınızı aracı olarak kullandılar diye düşünüyorum, geçmiş olsun kötü birşey.