• 02-08-2020, 22:48:04
    #1
    Merhabalar,

    R10 kimisinin ekmek teknesi kimisinin bir ailesi herkes için farklı düşünceler mevcut R10 adına.

    Sizce R10'u R10 yapan özellik & özellikler nedir ?


    Bana göre R10'u R10 yapan en ana özelliği aile ortamından bir farkı olmaması, bir üyenin başı sıkışsa diğer üyeler hiç tanımasa bile o insana yardım edecek yüzlerce hatta binlerce insan mevcut.
  • 02-08-2020, 22:49:29
    #2
    R10 un alternatifi yok 😉
  • 02-08-2020, 22:49:34
    #3
    Hiç yapacak birşey olmasa bile saatlerce Şikayetim var kategorisi okuyup can sıkıntısı giderilebilir ☺️
    • PardoraS
    • dev
    • BasakT
    PardoraS, dev, BasakT ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2020, 22:50:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    @Coskun; abi sağolsun, forum gibi bakmak yerine, sıcak bir aile kurmak için elinden geleni yaptı ve devam ediyor.
    Özelliklerden ziyade ödenmiş bedeller sayesinde R10 buralara geldi.
  • 02-08-2020, 22:50:30
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Yönetimin adaletli olması, karar benim aleyhime verilse dahi.

    Aile ortamı olması, iyi insanların kötü insanlardan fazla olması.

    Korona günlerinde hafif azalmalar olsa da ticaret hacminin yüksekliği
  • 02-08-2020, 22:54:55
    #6
    Çok değerli Hocaların olması.
  • 02-08-2020, 22:54:59
    #7
    Bannnnnnn 😂😂
  • 02-08-2020, 22:58:02
    #8
    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; abi sağolsun, forum gibi bakmak yerine, sıcak bir aile kurmak için elinden geleni yaptı ve devam ediyor.
    Özelliklerden ziyade ödenmiş bedeller sayesinde R10 buralara geldi.
    Ödenmiş bedeller derken mevzu mu çıktı önceden 😅
  • 02-08-2020, 23:01:44
    #9
    Trade sistemi