• 02-08-2020, 23:03:33
    #10
    Hızlı temiz ticaret. R10 un asıl r10 olma sebebi ve özellikle şu anki ekiple. R10'dan olup WhatsApp üzerinden ulaşan arkadaşlara yaklaşımımız istemsiz karşılıklı güven içeriyor. Fakat 50 TL çarpmayı marifet sanan kişiler dışardan ulaşanlarda daha çok oluyor buna karşı.
  • 02-08-2020, 23:09:04
    #11
    Kurumsal PLUS
    schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödenmiş bedeller derken mevzu mu çıktı önceden 😅
    Çok çıktı. Buraya yansıtılmayan çok şey var. İnanın ağır bedeller ödendi
  • 02-08-2020, 23:21:29
    #12
    r10'u r10 yapan 5 seneden eski üyelerdir.
    Çünkü diğer üyelerin hepsi bu eski üyelerin yarattığı bilgi ve ticaret ortamını gördükleri için buraya geldiler.
  • 02-08-2020, 23:27:53
    #13
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'u r10 yapan 5 seneden eski üyelerdir.
    Çünkü diğer üyelerin hepsi bu eski üyelerin yarattığı bilgi ve ticaret ortamını gördükleri için buraya geldiler.
    tabiki tecrübesiz insan nasıl ticaret yapsınki

    berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çıktı. Buraya yansıtılmayan çok şey var. İnanın ağır bedeller ödendi
    yeni üyeler olarak merak etsekte mevzu patlamışsa anlatılmaz