• 02-08-2020, 17:42:57
    #1
    bu konudan daha önce de açmıştım arkadaşlar, burada çoğu kişi farklı da düşünür benim gibi de düşünür fakat benim sorun ettiğim kısım şu;

    biri size ulaşıyor > bilgi alıyor > onayı kendisi veriyor > çalışma yaptırmak istediğini ve fiyatı soruyor > son olur fiyatta da anlaşıyorsunuz > çalışma yapılmak üzere > ve hoop birden görüldü

    arkadaşlar bu nedir?
    hani en basitinden vazgeçmiş ol, fiyat uymasın son an sana, ne bileyim o kadar sana dökülen dilin, anlatılan bilgi verilen, yahu sana harcanılan zamanın hatrına mesaja geri dönüş yapamıyor musunuz? bunun nasıl bi olur açıklaması olabilir ki... yani gel, yok çalışma yaptırmayacağım vazgeçtim falan de. bir de bazı işler için öncesinde hazırlık yapılıyor, bütün hazırlık öylece kalıyor, bir sürü zaman kaybı anlayacağınız.. bu durumdan aşırı şikayetçiyim, beni ticaretten soğutan büyük bir durum

    siz ne düşünüyorsunuz?
  • 02-08-2020, 17:46:00
    #2
    Adresini bulacaksin Ağzını burnunu kıracaksın
  • 02-08-2020, 17:47:28
    #3
    Qui non proficit, deficit
    furkancetin97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konudan daha önce de açmıştım arkadaşlar, burada çoğu kişi farklı da düşünür benim gibi de düşünür fakat benim sorun ettiğim kısım şu;

    biri size ulaşıyor > bilgi alıyor > onayı kendisi veriyor > çalışma yaptırmak istediğini ve fiyatı soruyor > son olur fiyatta da anlaşıyorsunuz > çalışma yapılmak üzere > ve hoop birden görüldü

    arkadaşlar bu nedir?
    hani en basitinden vazgeçmiş ol, fiyat uymasın son an sana, ne bileyim o kadar sana dökülen dilin, anlatılan bilgi verilen, yahu sana harcanılan zamanın hatrına mesaja geri dönüş yapamıyor musunuz? bunun nasıl bi olur açıklaması olabilir ki... yani gel, yok çalışma yaptırmayacağım vazgeçtim falan de. bir de bazı işler için öncesinde hazırlık yapılıyor, bütün hazırlık öylece kalıyor, bir sürü zaman kaybı anlayacağınız.. bu durumdan aşırı şikayetçiyim, beni ticaretten soğutan büyük bir durum

    siz ne düşünüyorsunuz?
    Merhaba hocam, kesin anlaşma yapıldığı takdirde @Erhan; hocamız şikayet konusu açılabilir demişti. Kesin sözlerle anlaşıldıysa açın.
  • 02-08-2020, 17:48:39
    #4
    Saygısızlık ve nezaketsizlik olduğunu düşünüyorum.
    • BasakT
    BasakT bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2020, 17:51:37
    #5
    Yapılan çok yanlış fakat iş sahibi olmanın da çilesi bunlar. Yapılacak bir şey yok geçmiş olsun
  • 02-08-2020, 17:54:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bide bunun yanı sıra konusma fiyatta anlasma indirim yaptırma vs gibi konusup o kadar zamandan sonra ben baskasina yaptiracam demeleri var , siz yine iyisiniz .d
  • 02-08-2020, 17:54:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresini bulacaksin Ağzını burnunu kıracaksın
    Kesinlikle katılıyorum. Şiddet her zaman çözümdür.
  • 02-08-2020, 17:56:57
    #8
    çalışma yapılmak üzere aşamasında yeni kastettiğinize bağlı olan durum. Örneğin bir iş veya ticarette kesin alıcıysam birden fazla kişi ile pazarlık yapıp son fiyat konuşabilirim ve fiyat kalite güven gibi dengelerde en yukarıda olana işi veririm. Fiyata ve işe onay verip başlayalım dedikten sonra ortadan kayboluyor ise kişi lafım yok ne söyleseniz haklısınız, bu durum ticaret ahlakına sığmaz ama diğer durumda sadece olumsuz dönüş yapmaması nezaketsizlik olarak adlandırılsa da söylenebilecek pek bir şey yok. Ama tabi ki yine de olumsuzda olsa dönüş yapmasını rica ediyorum işin içinde olan herkesten ki mesajları silebilelim
  • 02-08-2020, 17:57:30
    #9
    SyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bide bunun yanı sıra konusma fiyatta anlasma indirim yaptırma vs gibi konusup o kadar zamandan sonra ben baskasina yaptiracam demeleri var , siz yine iyisiniz .d
    bahsettiğim olayda bende indirim yapmıştım😂