bu konudan daha önce de açmıştım arkadaşlar, burada çoğu kişi farklı da düşünür benim gibi de düşünür fakat benim sorun ettiğim kısım şu;
biri size ulaşıyor > bilgi alıyor > onayı kendisi veriyor > çalışma yaptırmak istediğini ve fiyatı soruyor > son olur fiyatta da anlaşıyorsunuz > çalışma yapılmak üzere > ve hoop birden görüldü
arkadaşlar bu nedir?
hani en basitinden vazgeçmiş ol, fiyat uymasın son an sana, ne bileyim o kadar sana dökülen dilin, anlatılan bilgi verilen, yahu sana harcanılan zamanın hatrına mesaja geri dönüş yapamıyor musunuz? bunun nasıl bi olur açıklaması olabilir ki... yani gel, yok çalışma yaptırmayacağım vazgeçtim falan de. bir de bazı işler için öncesinde hazırlık yapılıyor, bütün hazırlık öylece kalıyor, bir sürü zaman kaybı anlayacağınız.. bu durumdan aşırı şikayetçiyim, beni ticaretten soğutan büyük bir durum
siz ne düşünüyorsunuz?
Merhaba hocam, kesin anlaşma yapıldığı takdirde
@Erhan; hocamız şikayet konusu açılabilir demişti. Kesin sözlerle anlaşıldıysa açın.