• 02-08-2020, 01:13:00
    #1
    Oyunu bitirdim.

    İyi ve kötü sonu var. İlerleyişine göre sonda bir karar vermeni istiyor ancak bende iyi son için karar kısmı pasifti. Sanırım oyunda gizli ilerleyip ilerlemediğine göre değişiyor. 4.52 saatte yayıla yayıla oynayarak bitirdim. Sürprizi kaçmasın diye sonunu anlatmıyorum. Oyunun hikayesi, hikaye sunumu ve müzikleri güzel. Grafik ve animasyonları zayıf. Unity çok zayıf kalmış. Hikaye film yapsalar iyi gidermiş. İleriki zamanlarda oyun açlığı çekilince 2. defa bitirilmeyi hakediyor. Genel olarak beğendiğim bir oyun oldu. Resmi Türkçe dil olması güzel.

  • 02-08-2020, 01:20:13
    #2
    Siz öyle yazınca biraz incelemek istedim oyunu. Hakikaten grafikler sanki 10 yıllık bir oyunmuş hissiyatı veriyor.
  • 02-08-2020, 01:23:24
    #3
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz öyle yazınca biraz incelemek istedim oyunu. Hakikaten grafikler sanki 10 yıllık bir oyunmuş hissiyatı veriyor.
    Evet neyseki grafik ve animasyonlar dışında güzel oyun. Hikayesini ve sunumu beğendim.