Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz öyle yazınca biraz incelemek istedim oyunu. Hakikaten grafikler sanki 10 yıllık bir oyunmuş hissiyatı veriyor.
Evet neyseki grafik ve animasyonlar dışında güzel oyun. Hikayesini ve sunumu beğendim.