Kumarhanede Baskın Yedik
34
●1.373
- 30-07-2020, 21:44:18Konu sahibine suçlu muamelesi yapan arkadaşlara sadece ACIYORUM.
- 30-07-2020, 21:46:49çok dikkat çekiyorsun insanları tehdit edemezsin yok cimer vs diye adamın ifadesini almışlar. Ne boş boş daha tehdit Ediyorsun yapabileceğin elinden Gelen bir şey varsa yaparsın. ki bir şey yapmaya yüreği olan insanlar genelde tehdit gibi küçük düşürücü işler yapmazlar. Direk elinden geleni yaparlar. Engellenen kullanıcı listeme biri daha eklenerek reportlandı.resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:48:21Peki hocam nerede burada benim suçum.Suç işlediğimi nerede itiraf etmişim.Az önceki mesajımda evet bir kelime yanlış yazmışım da suç vs. yok zaten olsa sizlerden önce polis bırakır mıydı beni? Gözünüzü seveyim biraz mantıklı konuşun.Ben bu olayı yakınlarıma da anlattım gülerek çünkü çok alakasız bir durumda kaldım.Allah'a şükür süreç uzamadı hiç.Polisler durumu anladılar bıraktılar.Şayet uzasa zaten oynamadığıma dair oraya sadece yazılım ile ilgili bir iş için gittiğimi.Hatta oraya gideceğimi dahi bilmediğime dair kanıtlarım da vardı.Yani demek istediğim burada hiç birimiz hakim,savcı değiliz.Polisler zaten bu işi yapıyorlar ve suçlu olsam zaten beni bırakmazlardı.Bende burda polisleri böyle atlattım gibi bir hikaye anlatmadım.Başımdan böyle bir olay geçti az kalsın kurunun yanında yaş da yanacaktı tarzında bişey anlattım.Biraz mantıklı düşünürseniz benim herhangi bir suçumun olmadığını zaten anlayacaksınız.Buraya sizde okuyun dikkat edin,gülün geçin diye paylaştım.Bazı arkadaşlar ne güzel yorumlar atmışken sizler gibi bazıları ise başımın derde girebileceğini yazmış.Lütfen rica ediyorum.Şurada bi sohbet ortamı kuralım derken işin cıvkını çıkarmayın.resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara rağmen hala beni suçlu görüyorsanız da gidin polise şikayet edin sizi tutamam. @Coskun; hocam eğer sizde burda suç görüyorsanız banlayabilrisiniz yani.Ben daha ne diyeyim
- 30-07-2020, 21:48:42cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın bana iftiracı demesi üzerine kanıtı attım, normalde yanıt atmaya bile uğraşmazdım.
- 30-07-2020, 21:50:41Dostum bak ben polis değilim, normalde bu tarz şikayetlerle de uğraşmam, yani beni tüm gününü buralarda geçirip şikayet etmeye içerik arayan birisi sanmayın. Ki yanıt da atmayacaktım konuya ikinci kez, fakat arkadaşlar yazdığım mesajı beğendi, bildirimlerden tıklayıp geldiğimde bana ve diğer arkadaşlara IQ'sü düşük dediğinizi gördüm. Ben de size iyilik yaramadığını, IQ seviyemin de sizin eleştirinize kalmadığını belirttim.ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:52:53IQ seviyesini sizin için değil suçsuz birine "inşallah senin gibi biri bu ülkeye polis olmaz" "yazık kafana" "en ağır şekilde cezanı alırsın umarım" yazan arkadaş için ekledim.Üstünüze alındıysanız kusura bakmayınresulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Arkadaşın bana iftiracı demesi üzerine kanıtı attım, normalde yanıt atmaya bile uğraşmazdım.