resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum bak ben polis değilim, normalde bu tarz şikayetlerle de uğraşmam, yani beni tüm gününü buralarda geçirip şikayet etmeye içerik arayan birisi sanmayın. Ki yanıt da atmayacaktım konuya ikinci kez, fakat arkadaşlar yazdığım mesajı beğendi, bildirimlerden tıklayıp geldiğimde bana ve diğer arkadaşlara IQ'sü düşük dediğinizi gördüm. Ben de size iyilik yaramadığını, IQ seviyemin de sizin eleştirinize kalmadığını belirttim.
IQ seviyesini sizin için değil suçsuz birine "inşallah senin gibi biri bu ülkeye polis olmaz" "yazık kafana" "en ağır şekilde cezanı alırsın umarım" yazan arkadaş için ekledim.Üstünüze alındıysanız kusura bakmayın