resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İlk hali bende de var merak etme.
Peki hocam nerede burada benim suçum.Suç işlediğimi nerede itiraf etmişim.Az önceki mesajımda evet bir kelime yanlış yazmışım da suç vs. yok zaten olsa sizlerden önce polis bırakır mıydı beni? Gözünüzü seveyim biraz mantıklı konuşun.Ben bu olayı yakınlarıma da anlattım gülerek çünkü çok alakasız bir durumda kaldım.Allah'a şükür süreç uzamadı hiç.Polisler durumu anladılar bıraktılar.Şayet uzasa zaten oynamadığıma dair oraya sadece yazılım ile ilgili bir iş için gittiğimi.Hatta oraya gideceğimi dahi bilmediğime dair kanıtlarım da vardı.Yani demek istediğim burada hiç birimiz hakim,savcı değiliz.Polisler zaten bu işi yapıyorlar ve suçlu olsam zaten beni bırakmazlardı.Bende burda polisleri böyle atlattım gibi bir hikaye anlatmadım.Başımdan böyle bir olay geçti az kalsın kurunun yanında yaş da yanacaktı tarzında bişey anlattım.Biraz mantıklı düşünürseniz benim herhangi bir suçumun olmadığını zaten anlayacaksınız.Buraya sizde okuyun dikkat edin,gülün geçin diye paylaştım.Bazı arkadaşlar ne güzel yorumlar atmışken sizler gibi bazıları ise başımın derde girebileceğini yazmış.Lütfen rica ediyorum.Şurada bi sohbet ortamı kuralım derken işin cıvkını çıkarmayın.

Bunlara rağmen hala beni suçlu görüyorsanız da gidin polise şikayet edin sizi tutamam. @Coskun; hocam eğer sizde burda suç görüyorsanız banlayabilrisiniz yani.Ben daha ne diyeyim