• 30-07-2020, 01:22:59
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Facebook'ta denk geldim. Siz yaptığınız işlerin karışılığında ne alıyorsunuz? 😂😂

  • 30-07-2020, 01:23:22
    #2
    Öpücük
  • 30-07-2020, 01:23:52
    #3
    2 kg patlıcan 1 kg domates veya hazır tepsi kebabı ( 3 kişilik )
  • 30-07-2020, 01:23:54
    #4
    Hayır duası tabii ki de
  • 30-07-2020, 01:23:56
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Bende bi öpücük bi gülücükle çeviri yapıyorum
  • 30-07-2020, 01:24:21
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Ufak bir tebessüm yeterli.
  • 30-07-2020, 01:25:21
    #7
    Göğnündem ne koparsa abim
  • 30-07-2020, 01:25:12
    #8
    Üstüne para veriyorum 😂
  • 30-07-2020, 01:25:35
    #9
    😂😂😂