Karşılığında ne alıyorsun? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Karşılığında ne alıyorsun?
12
●
369
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Karşılığında ne alıyorsun?
1
2
30-07-2020, 01:22:59
#1
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Facebook'ta denk geldim. Siz yaptığınız işlerin karışılığında ne alıyorsunuz? 😂😂
30-07-2020, 01:23:22
#2
GGRIP
Öpücük
30-07-2020, 01:23:52
#3
jjoker1221
2 kg patlıcan 1 kg domates veya hazır tepsi kebabı ( 3 kişilik )
30-07-2020, 01:23:54
#4
emrerusen
Hayır duası tabii ki de
30-07-2020, 01:23:56
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Bende bi öpücük bi gülücükle çeviri yapıyorum
30-07-2020, 01:24:21
#6
Backlinkim
Google 1. Sayfa Garantili
Ufak bir tebessüm yeterli.
30-07-2020, 01:25:21
#7
Evteks
Göğnündem ne koparsa abim
30-07-2020, 01:25:12
#8
SEOgrowth
Üstüne para veriyorum 😂
30-07-2020, 01:25:35
#9
Hodari
😂😂😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler