Konu
Karşılığında ne alıyorsun?
30-07-2020, 01:22:59
#1
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Facebook'ta denk geldim. Siz yaptığınız işlerin karışılığında ne alıyorsunuz? 😂😂